HTML

bekaphattyuk

Kis önkielégítő hőzöngés változatos témákban, hol az aktuális eseményekre reagálva, néha meg általános témákat boncolgatva.

Friss topikok

  • bekaphattyuk: @conchita wurst: Kérdés, hogy egy-egy állami szereplővel országonként nem változna-e ez meg? Az á... (2014.11.03. 18:24) Internetadó
  • Virtual Hopper: A válság az ami unortodox, innét kezdve nincs ortodox vagy unortodox. Mminden csak próbacseresznye... (2012.10.26. 19:54) 56, a Milla , a Békemenet

56, a Milla , a Békemenet

2012.10.25. 15:11 bekaphattyuk

Dicsőség minden hősnek, vagánynak, asszonynak, és suhancnak aki 1956 októberében mert megmozdulni, mert fegyvert fogni, és azt mondani: elég! Hiába verték le a forradalmat, valójában az elesettek halála , a meghurcoltak szenvedései elültették azokat a magokat amik kihajtván végül feltörték az idegen hatalom által körénk öntött szürke betonszarkofágot.

A két nagy politikai oldal persze megragadta az alkalmat, hogy megszólítsa a választókat, mindkettőbe belenéztem különféle videómegosztókon. Meghallgattam a Miniszterelnököt meg Bajnai Gordont is.

A békemenet transzparenseit figyelve az jutott eszembe, hogy erős kultusza van Orbán Viktornak, egy idősebb generáció, ahol van még hagyománya ennek, tényleg szabályosan rajong érte.
Orbán nekem azért szimpatikusabb mint a legtöbb hazai politikus, mert nem nagyon takargat. Rafkós, rátarti ember és nem titkolja, sőt büszke rá. Bár biztosan ferdít, hazudik, manipulál mint minden politikus, de tényleg megvan benne a szándék, hogy a hazánkat egy másfajta útra terelje, mint amin a rendszerváltástól 2010ig ment, és megvan a rutinja, terve, apparátusa ahhoz, hogy ez sikerüljön is.
A fentieket javarészt hiányoltam a beszédből,  Orbán elég fáradtnak néha majdhogynem fásultnak tűnt önmagához képest, de gondolom van mit melózni. Én sem nézek jobban ki az őszi hajtásban, szal csak gürcöljenek.
A felvidéki nénike telitalálat volt, lehet fintorogni, csak nem érdemes. A személye lényegtelen igazándiból, hiszen minden új állampolgárunkat képviseli, de nyilván egy 100 éves tanítónőnél, akitől a szlovák kormány megvonta az ottani állampolgárságot, jobbat nem lehetett találni az összetartozás kifejezésére.
A keletről tankkal, nyugatról bankkal az egyszerűen odabasz, nincs jobb szó rá, jól megragadja a lényeget, rímel, és igaz.
A békemenetnek volt valami hangulata, ami néha kicsit túljátszottnak érzett számomra, de összességében érezni lehetett az összehúzást.

A Millás rendezvényen végre ki lett mondva amit már körbenyaldostak sokszor: A baloldalnak teljes összefogásra van szüksége ahhoz - ez valami koalíciót jelentene végül gondolom -, hogy labdába rúghasson a Fidesz mellett, ennek az élén Bajnai Gordon állna. Én szinte kizártnak tartom, hogy ez zökkenőmentesen végigmenjen, hiszen annyi ego ütközik (míg jobb oldalon Orbáné egyértelműen dominál), de ha sikerül, akkor akár még meg is szorongathatja a Fideszt a baloldal. Az is kérdés, hogy ez nem vezet-e a jobboldal szorosabbra fonódásához, hiszen hiába vannak egyértelmű ellentétek a jobbközép, és a radikális réteg között, a baloldal győzelmének réme, illetve a hatalomhoz jutásnak/annak megtartásának vágya közelebb hozhatja a feleket, a mostani álláspontok ellenére.
Ilyen szörnyű gondolatokkal nyilván nem foglalkoztak a baloldali összejövetelen, helyette volt egy pár, számomra erőtlen beszéd, majd végre jött Bajnai, akit igazán kíváncsian vártam. A mondandója nagyjából rendben volt, leszámítva azt a részt ahol arról beszélt, hogy minden akarata ellenére kénytelen visszatérni a politikába. Na ott konkrétan beröhögtem. A mártír-megváltó-vezér hármas lekúrta nálam a biztosítékot.
Emlékeztek mit írtam fentebb, miért csípem Orbánt? Ezért nem csíptem Gyurcsányt, mert már a gesztikulációja is sikamlós, hazug személyt sugallt, miközben a szája meg mást próbált mondani. Mostantól nem leszek Bajnai rajongó sem, mert rátenném félévi fizetésem, hogy ez a visszatérés, így 2012 vége felé nem elsősorban azért most történik, mert a haza hívó szava olyan sürgetővé vált. Sőt, a másik félévit meg rátenném arra, hogy ez a koreográfia nagyjából a Bajnai kormány működésének idején is megvolt már. Nem bírom, ha egy kamu sztorival próbálnak hőst emelni, mert sosincs jó vége.

A jobbikos rendezvény a megszokott mederben folyt, nagyját áttekertem, Vonát meghallgattam.
Folyamatos öndefiníció, és az politikai ellenfelek - szórványos mocskos zsidózások melletti - lehordása, vegyítve az EU elleni kirohanásokkal. Neveket kimondva, ami szerintem helyes.
Ami tetszett, az a föld iránti aggódás - valóban komoly kérdés -, és még pár gondolat. Sajnos az összeesküvés elméletek, és nyílt gyűlölködés ezeket teljesen elnyomják, egyértelműek a hívószavak, a hangulatkeltés. Azért baj ez, mert amikor egy jobbikos szónoklatot hallgatok, sosem azt érzem, hogy megpróbálnak elplántálni bennem egy gondolatot, és aztán majd töprengés, mérlegelés után vagy magamévá teszem, kifejtem, vagy eldobom, hanem direkt módon meg akarják mondani, hogy mi van. Mintha ilyen egyszerű lenne a világ, fekete, és fehér, és elég lenne azt mondani: nesztek fehér!

Sokan beszéltek arról, hogy miért nem olyan / vagy éppen olyan az ország mint amilyennek az 56osok álmodták.
Ezt nem tudhatom de, hogy olyan-e mint amit 56 szellemisége üzen, erről van véleményem:

Olyan mert szabadon részt vehetünk bármelyik párt rendezvényén. Mert választhatunk, mert van szabad sajtó, mert nem vagyunk elzárva  világ "másik" felétől. Köszönjük.

Nem olyan, mert az emberek szemben állnak egymással, és eszükbe sem jut, hogy közösen kellene építeni valamit. Eszmék mentén vonulnak egymás ellen a nagy tömegek. Ahogy koncentrációs táborba küldte, a 3/3nak besúgta anno a másikat, úgy fúrja, öli egymást még mindig ez a  (majdnem) tízmillió.

Nem vagyunk szabadok mert saját magunkat kötjük gúzsba.
Az 56os forradalmár legnagyobb tette nem az volt, hogy meghúzta a ravaszt. Az, hogy a szívében ledobta a rá végtelenül nehezedő propaganda béklyóját. Elhitte, hogy változtatni tud, és onnantól ereje megsokszorozódott, a tenni akarás legyűrte a félelmet.

Nekünk nem kell tankokat legyőznünk puskákkal, nekünk most sok más mellett magunkat kell legyőznünk.
Az út ugyan ott, ugyan úgy kezdődik.

460 komment · 1 trackback

Címkék: orbán 1956 23 milla vona október bajnai

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaphattyuk.blog.hu/api/trackback/id/tr24869494

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bizonytalanok: szó sincs 3,5-4 millió potenciális választóról 2012.10.26. 10:26:43

Közel sincs többmilliós tartalék a bizonytalanok között: a tényleges szavazatot hozó aktív pártnélküliek egy legfeljebb egymilliós, ráadásul egyértelműen megosztott tábort alkotnak jelenleg.  REINER Roland írása Kapcsolódó hivatkozások: Me...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MACISAJT 2012.10.26. 10:26:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: ("Nem nyomtalanul. Mintegy 3 szorosára növelte az államkincstári tartalékot, valamint az MNB devizatartalékát. ")

Sajnos ezt a ballob legendáriumot(na jó, ótvaros hazugságot), maga az MNB cáfolta...
Emlékeztetőül:

Már elköltöttük az EU-IMF hitel javát
MTI
2010. szeptember 7., kedd 17:21
A magyar államnak jelenleg 3,5 milliárd euró összegű devizabetétje van a Magyar Nemzeti Banknál, és nagyjából ennyit használhat fel a következő években lejáró devizaadósság törlesztésére - közölte az MTI kérdésére az MNB sajtóosztálya.

Tévhit tehát, hogy azt a közel 13 milliárd eurós összeget, amelyet a kormány az IMF-EU hitelszerződés révén eddig már felvett, azt a jövőben adósságtörlesztésre lehet fordítani.

A kormány a felvett hitel nagy részét az MNB-nél forintra váltotta, és a válság idején - amikor a piacon a szükséges finanszírozásnál kevesebb állampapírt tudott kibocsátani - elköltötte. Azaz ebből finanszírozta a folyó költségvetési hiányt és a lejáró adósságot - közölte a jegybank sajtóosztálya.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha az adósságtörlesztés miatt a jelzett 3,5 milliárd eurónál nagyobb összegre van szüksége az államnak, akkor az Állami Adósságkezelő Központnak (ÁKK) forintban államkötvényt kell kibocsátania, és aztán ezt a forintforrást az állam az MNB-nél devizára váltja, amelynek nyomán az MNB devizatartalékai csökkennek."
-------

No mégegyszer: "A kormány a felvett hitel nagy részét az MNB-nél forintra váltotta, és a válság idején - amikor a piacon a szükséges finanszírozásnál kevesebb állampapírt tudott kibocsátani - elköltötte."

2012.10.26. 10:26:46

@Marcangoló Korelnök: Ne csúsztass! Nem az a regisztráció dívik máshol, mint az itteni tervezet.
Ott azért szükség van rá, ahol nincs lakossági nyilvántartás. Egyébként Angliában élek, itt van lakossági nyilvántartás, de nem kellett regisztrálni a szavazáshoz. Igen, magyar állampolgárként szavazok Angliában, mert itt adózok. És névre szóló meghívót kapok a szavazásra.

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 10:27:36

@Marcangoló Korelnök: Én legalább érvelek. Neked ahhoz sajnos nem jutott sütnivaló.

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:29:12

@félázsiai nemecsek ernő áruló: épp ott van a baj, hogy ti ezt érvelésnek hiszitek.

2012.10.26. 10:29:40

@MACISAJT:" A kormány a felvett hitel nagy részét az MNB-nél forintra váltotta, és a válság idején - amikor a piacon a szükséges finanszírozásnál kevesebb állampapírt tudott kibocsátani - elköltötte. Azaz ebből finanszírozta a folyó költségvetési hiányt és a lejáró adósságot - közölte a jegybank sajtóosztálya."

Önmagaddal cáfollak.

Ebből finanszírozta a hiányt és a lejáró adósságot.

belekotty 2012.10.26. 10:29:57

@MACISAJT: "Azaz ebből finanszírozta a folyó költségvetési hiányt és a lejáró adósságot "
- Amikor újra idézted, akkor már ezt kihagytad, ugyi?

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:30:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: akik azt mondják, a regisztrációs rendszer mint olyan nácizmus, azok durranva esnek majd pofára, ha elolvassák, amit írtál.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.10.26. 10:31:07

@vakapad: "Meg lehet azt állapítani, kérem, ránézésre is. "

sokszor meg. csak látod, bizonyos IQ alatt előfordul, hogy pont fordítva állapítják meg.

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:31:36

@félázsiai nemecsek ernő áruló: egy aljas fröcsögésben fel sem merül, hogy hazugság-e.

belekotty 2012.10.26. 10:31:49

@MACISAJT: Ehhez is lenne szavad?

"Eltűnt negyedmillió adózó
Index
2012. október 26., péntek 08:45

Pár év alatt 240 ezer fővel zsugorodott az szja-bevallást benyújtók száma, aminek egyik oka lehet, hogy a korábbi kifehérítés után mind többen térnek vissza a szürke zónába. Mindezzel párhuzamosan mérséklődött az átlagos adóterhelés is, 19 százalékról 14 százalék alá, de úgy, hogy a dolgozók kétharmada veszített az új adó- és járulékszabályozással."

Rkhaylitsha 2012.10.26. 10:31:57

@Malachi: :D::D:D Semmi közöm a napi eseményekhez. Oké. Hát jó. Ha te mondod, biztos ugy van.
Azért ténylegesen megnézném, hogy ugyan melyikünk vezet nagyobb céget, mióta tőzsdézik, foglalkozik gazdasággal. Azon meg, hogy mekkora a kocsim, meg a lakásom látszik, hogy mennyire nagyon buta és sötét vagyok. Ja, a félreértések elkerulése végett semmi közöm pártokhoz, uniós meg egyéb támogatásokhoz. Sőt fletoék alatt jobban ment nekem.

dögölj meg 2012.10.26. 10:32:00

Nekem a Millások rendezvénye kimondottan tetszett.Együtt volt a libatolvaj,a szalámi-tolvaj,a
derék szoborleöntögető,a kajla-bajszú miskakancsó,a
"fasisztoidok"-ról vizionáló szenilis öregember,mögöttük meg a szép szál kopasz legénykék,szűzies leánykák,és rekedtre zsidózhatták magukat. Hiába,no ! Csak összenő,ami összetartozik.

arckönyv 2012.10.26. 10:32:15

@Marcangoló Korelnök: annyi mint az IQ-d, ha el tudsz addig számolni.

2012.10.26. 10:32:40

@MACISAJT:" Ennek megfelelt Magyarország − alapvetően az EU−IMF-hitel révén −, mivel a devizatartalékok értéke a 2008. őszi 16 milliárd eurós szinthez képest 2011 őszére több mint duplájára, 35,6 milliárd euróra nőtt, azóta ugyan kissé apadt, ám így is meghaladta a 31 milliárd eurót 2012. augusztus 31-én. "

Hát ez bizony nem 3,5 milliárd euró. Ennyit a hiteles információdról.

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 10:32:52

@Marcangoló Korelnök: Értem, tehát nem tudod cáfolni, ezért annyit mondasz, aljas fröcsögés, és le van tudva. Gratulálok! :D

Tőled is megkérdem, fizetést kapsz azért, hogy fullba nyomod? :DDDD

2012.10.26. 10:33:32

@MACISAJT:

Esetleg importálhatják erősítésnek a pedofil Cohn-Benditet. Elfér abban a pöcegödörben, ahonnan a bukott libsik próbálnak kimászni :)

Blogger Géza 2012.10.26. 10:34:10

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nézd, ezek a meséid a "virágzásról" az óvódában még elmentek volna, itt csak szánalmas mellébeszélés...

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:36:29

@arckönyv: tanuld meg a helyesírást, ha nyilvánosan gyűlölködsz...

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:37:17

@belekotty: Kik a libbantak és mit akarnak? Kérdezd Lenintől.

2012.10.26. 10:38:12

@MACISAJT: 2011 negyedik negyedévének végén az MNB hivatalos devizatartalékainak
nagysága 37,8 milliárd euro volt, ami 1 milliárd
euro csökkenést jelent a 2011 harmadik negyedév végi
38,8 milliárd eurós értékhez képest.
www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Kiadvanyok/mnbhu_negyedeves/Negyedeves_jelentes_201201.pdf

MNB jelentés.
Ennyit az mti szavahihetőségéről, és a fideszes szakértelemről.

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:38:17

@félázsiai nemecsek ernő áruló: mi cáfolnivaló van abban, ha valakit Orbán hátsó felébe küldesz? Piócaagyad van?

2012.10.26. 10:38:48

@Blogger Géza: " Nézd, ezek a meséid a "virágzásról" az óvódában még elmentek volna, itt csak szánalmas mellébeszélés..."

Miről beszélsz?

Malachi 2012.10.26. 10:39:00

@Rkhaylitsha: akkor meg érdekből adod a hülyét és így már értem, miért véded annyira ezt a remek csapatot. azért, mert pontosan ugyanolyan vagy, mint ők. általában ez a két eset van. nézd meg Macisajt kollégádat, valamelyik minisztériumban, vagy államtitkárságon mereszti a seggét - nem tudom hol - és onnan osztja az okosságokat. pacsizzál vele, jól nyomjátok.

amúgy meg gyanús vagy te nekem, mert ha nagy céged, vagy bármid lenne, üvöltenél attól, amit a fidesz művel gazdaságpolitika címszó alatt. nekem csak egészen picike van és marhára zavar, hogy az utóbbi időben minden évben folyamatosan változtak a jogszabályok és minden hónapban várhatom az új és új remek ötleteket, meg azt mivel is szívatnak meg majd jövőre.

akárhogy is, mi itt nem jutunk dűlőre, szóval ennyi.

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 10:39:32

@Marcangoló Korelnök: Mindenkit oda küldök, ahova való. Élj együtt vele!

2012.10.26. 10:40:05

@Marcangoló Korelnök: Nem gondolom, hogy regisztráció=nácizmus hívő/hirdető lennék. Nem rossz az, csak fölösleges. A szavazók már most is regisztrálva vannak.

MACISAJT 2012.10.26. 10:42:19

@imperial: ("Esetleg importálhatják erősítésnek a pedofil Cohn-Benditet. Elfér abban a pöcegödörben, ahonnan a bukott libsik próbálnak kimászni :)")

Ott gyülekeznek mind, a strigák és honkupecek mellett...:)
Már csak ronwerber HIVATALOS felbukkanását várom, az adam michnik, lendvai "paul",lauer kathrin, gregor mayer,kester eddyk, adam le bor&co. mellé..:D

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 10:43:21

@Marcangoló Korelnök: Én legalább érvelek. Neked ennyi sütnivaló sem jutott sajnos.

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:43:42

@Könnyen elkaptuk, uram!: jó, akkor te nem az az eset vagy, ne szólj bele.

2012.10.26. 10:44:15

@Blogger Géza: Meséi a virágzásról Matolcsynak vannak. Ferrytale. Fordulj hozzá bizalommal. "Szárnyat igéz a malacra"

Marcangoló Korelnök 2012.10.26. 10:44:28

@félázsiai nemecsek ernő áruló: nektek sejtelmetek sincs az "érvelés" mibenlétéről. Szamuely stílusában büfögtök.

MACISAJT 2012.10.26. 10:45:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: ("2011 negyedik negyedévének végén az MNB hivatalos devizatartalékainak
nagysága 37,8 milliárd euro volt, ami 1 milliárd
euro csökkenést jelent a 2011 harmadik negyedév végi
38,8 milliárd eurós értékhez képest.")

Milyen igazad van..:D
És arra is rájöttél hogy ez minek volt köszönhető???
Hát annak hogy a libaszakértő kormánya FELVETTE ténylegesen a 13 milliárd eurót az IMF-tól...
Az Orbán-kormány teljes ciklusára hagyva annak VISSZAFIZETÉSÉT.
És fizeti is az Orbán-kormány ezt, pünktlich...

Rkhaylitsha 2012.10.26. 10:45:54

@Malachi: Igen, idegesit is, hogy változtatnak. Fleto jobban idegesitett, mert ott aztán több volt a kapkodás.
Hulye vagy, ha azt hiszed, hogy csak az érthet egyet a jelen politikával aki az államtitkárságon dolgozik. Hmm. akkor mennyi lenne a támogatottság? pár tizezer, nem?
Ja, és még egy dolog. Attol, mert adott esetben én nem járok jól egy fidesz döntéssel, még gondolhatom ugy, hogy helyes, és ezzel sok más ember, vagy az ország jól jár. Nekem is "lopták el" a nyigdijamat, leszarom. És még akkor is, ha nem értek egyet kismillio dologgal, akkor is legalább csinálnak valamit. Mondom, mondj egy remek eredményt amit leromboltak

MACISAJT 2012.10.26. 10:48:13

A jobboldalisággal nehezen vádolható "véleményvezér" így óbégat az Index címoldalán:
velemenyvezer.blog.hu/2012/10/26/bajnai_es_a_zombik?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2012_10_26&utm_campaign=index

Mondjuk, azt kihagyta hogy maga a libaszakértő is ugyanolyan zombi meg politikai hulla mint közismert társai...no de..:D

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 10:48:21

@Marcangoló Korelnök: Ott volt az érv, csak azt ignoráltad, mert nem illeszkedik a pici bolsevik világképedbe. A személyeskedést sem én kezdtem, de ha tőletek ennyi telik, felveszem a kesztyűt.

De komolyan: miért fáj neked, hogy valamelyik bolsevik orbán-fan gennyládát elküldöm a halál retkes faszára? Miért provokálod ki, hogy téged is elküldjelek? Erre vered ki, vagy mi? Te is beszámolhatsz egyébként Orbán seggében a meleg szar ízéről, ha akarsz, kicsi bolsi! :P

belekotty 2012.10.26. 10:49:55

@Marcangoló Korelnök: Te használod a kifejezést. Ezek*int nem tudod?

Rkhaylitsha 2012.10.26. 10:51:23

@félázsiai nemecsek ernő áruló: nagyon érdekel a seggekben levo szar ize téged.

2012.10.26. 10:51:30

@Rkhaylitsha: Mondom, mondj egy remek eredményt amit leromboltak

Gazdasági stabilitás lehetősége.

arckönyv 2012.10.26. 10:52:07

@Marcangoló Korelnök: az nem gyűlölködés, hogy megelőztem a kekeckedésedet. Aztán ha bajod van a helyesírással javaslom forgass egy nyelvtan könyvet.

Rkhaylitsha 2012.10.26. 10:53:29

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mondom eredményt. Valami mukodo dolgot. Gazdasági stabilitás? 2009 318 ft euro????

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 10:55:06

@Rkhaylitsha: Hát ti nyaljátok folyton Orbán seggét, mégis kitől kérhetnék felvilágosítást erről? :P

Rkhaylitsha 2012.10.26. 10:56:03

@félázsiai nemecsek ernő áruló: csak feltűnú érdeklődést mutatsz férfiseggek és tartalmuk iránt. Miért érdekel?

MACISAJT 2012.10.26. 10:57:53

És változatlanul feltehető az örök kérdés :
Hová tűnt Daemon Hill?

Azaz hova tűnt a hivatalosan még pártelnökként
Házmesteri elftárs által vezetett MSZP?:D
Hát Házmesteri elftárs már le van szarva?:D
Jött a libaszakértő és neki vége?

Rkhaylitsha 2012.10.26. 10:59:15

@félázsiai nemecsek ernő áruló: igen. azt hiszem, hogy a rengeteg kommented közül most eloszor van igazad

RepLa 2012.10.26. 11:00:01

@Remegő kezű agysebész:
Szerintem a poszt írója nem szorul rá mások védelmére, reagált is az észrevételekre. Nem mellesleg abban már megtalálta a helyesírását, tehát tud helyesen írni. Remélem, eztán majd a posztjaiban is odafigyel, mert ott szerintem sokkal fontosabb, hisz az valahol mégiscsak egy összeszedett "mű" kellene, hogy legyen, amivel kiáll mások elé. Ennyi.

A véleményével azért nem vitatkoztam, mert:
1. Mások már elmondtak mindent, ami nekem is eszembe jutott.
2. Hitbéli kérdésekben (kinek ki szimpatikus, ki kit lát hazugabbnak, stb.) értelmetlen vitatkozni.
3. Semmi bajom azzal, ha valaki másképp lát dolgokat, amíg ezzel mások életébe nem avatkozik. És én remekül aludtam a posztjában foglalt véleménye ellenére is.

Azt persze szomorúan látom, ha valaki - aki nagyjából az én korosztályom - egyes részigazságokat figyelmen kívül hagyva, másokat felnagyítva szerintem igencsak rosszul rakja össze a mai magyar valóságot...... de hát sajnos itt tartunk, ez egy hosszú érési folyamat (személyes és nemzet szinten is), amiben mindenki máshol tart. Nekem a hazug az hazug, a manipulátor az manipulátor, a hatalommániás az hatalommániás, a dilettáns az dilettáns, a gerinctelen az gerinctelen, a becsületes az becsületes, a hiteles az hiteles.........bárhol álljon is a politikai palettán. Ja, a gátlástalan, pökhendi, alázat nélküli, önmagukat nemzet megváltónak hívők pedig szimplán elmebetegek, bárhol álljanak is a politikai palettán, és bármilyen egyéb átlagon felüli emberi képességeik legyenek is úgy egyébként. De mondom, mindenki szíve joga, mennyire értelmes önállósággal, vagy mennyire drukkerként, netán hívőként áll a kérdésekhez. Ezért nem vitatkozom úgynevezett "tényekkel", merthogy olyanokat másoknál sem sokat látok. Például a posztban sem, és a Te hozzám szólásodban sem.

Egyébként nem gondolom, hogy személyeskedtem volna. Sajnos a poszt helyesírása elég szar, még középiskolás szinten is, nemhogy kiállni vele ország, világ elé, sajnos ez tény. Egy blog szerkezetének pedig ehhez semmi köze. Ehhez inkább csak az igényességnek van köze. Még egyszer mondom: ha azt akarjuk, hogy komolyan vegyenek, előbb önmagunkat kell komolyan vennünk. Gondolom, ha szakadt ruhában, büdösen mész be a mondjuk munkahelyedre, Te sem csodálkozol, ha nem arra figyelnek, amit mondasz.

Én "argumentum ad hominem"-ként ismerem a mondást, ami személy elleni érvelést takar. De nekem az ő személyével nem volt bajom. Szerintem. :)

Gondolatrendőr? Érdekes gondolat. Ha mindannyian kicsit igényesebbek lennénk legelőször is önmagunkkal szemben, akkor ez lenne a természetes. Akkor talán juthatnánk valahova.

belekotty 2012.10.26. 11:00:54

@Rkhaylitsha: 2010 március 1 euró 265 forint.

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 11:00:54

@Rkhaylitsha: Igazam volt eddig is, nem tudtál cáfolni, ez azt jelenti, hogy igazam volt.

Mi liberálisok már csak ilyenek vagyunk. Egymás farkát szeretjük szopkodni, érdeklődünk az anális szex után, és frissen elvetélt csecsemőket tűzünk a nyársra nyári tábortüzeknél, miközben a keresztényeket gyalázva közösülünk.

willdataa 2012.10.26. 11:01:38

(Tanulságos megnézni a jobbikos indítványok még a bizottságban történő leszavazásainak jegyzőkönyveit, hogyan áll össze mindig a Fidesz-MSZP spontán nagykoalíció.)

2llkedő 2012.10.26. 11:02:25

@Rkhaylitsha: "2009 318 ft euro????"

Egyetlen napon.

belekotty 2012.10.26. 11:04:08

@Rkhaylitsha: 2011 november 1 euro 313 forint

belekotty 2012.10.26. 11:05:47

@Rkhaylitsha: 2011 november 26 : 1 euro 316 forint.

Malachi 2012.10.26. 11:05:54

@Rkhaylitsha: nem akarok abba belemenni, miért nem értünk el semmit az utóbbi húsz évben, mert csak újabb parttalan vita indulna, csak annyit mondok - szociális népszavazás és akkor kb. sejtheted mi a véleményem a fidesz áldásos ellenzéki tevékenységéről, amivel bőven hozzájárult ahhoz, hogy semmi ne változzon itthon és maradjon a semmi. nem kizárólagos a felelősségük, de sokkal nagyobb annál, minthogy egy kézlegyintéssel el lehessen intézni.

de én az elejétől azt kérdezem, hogy mit akarnak most, a kétharmaddal. erre te azt mondod, hogy mást. erre én azt mondom, ami régen is mondtam, hogy én nem bánnám, ha próbálkoznak - abban az esetben, ha amúgy minden szuperjól menne és Európa egyik legmagasabb GDP-jével rendelkeznénk. ha meghatározó erő lennénk. ha érne bármit a mostani gazdaságunk és nem bérmunkából élne az ország. így viszont, hogy gyengék vagyunk és nincs biztos alap és mindenben az EU-tól és a külföldi befektetőktől függünk, irtó nagy marhaságnak tartom a janizást.

lehetnénk jók, a tehetség az országban megvan hozzá. de oda valahogyan el is kellene jutni. így meg nem fog menni. nem orbán, nem matolcsy de nem is Bajnai fogja megmondani az EU-nak a tutit. vagy játszunk a vállalt szabályok szerint, vagy bukunk, előbb vagy utóbb. aztán ha már minden stabil és patent, talán lehet különutast játszani, de csak addig, amíg hasznot hoz.

a fidesz politikája láthatóan nem hoz hasznot, arra elég, hogy sodródjunk. és attól, hogy a szocik se voltak képesek elhozni a nagy fellendülést még nem kell elfogadni ugyanazt a langyos semmit a mostaniaktól. szerinted csinálnak valamit, szerintem meg alibiznek.

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:07:12

@belekotty: @félázsiai 2llkedő: ÉS? NÁLATOK EZ A GAZDASÁGI STABILITÁS?

regress 2012.10.26. 11:07:48

@Rkhaylitsha: igen,csinálnak valamit.lopnak

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:11:37

@félázsiai nemecsek ernő áruló: hát, persze. Tulajdonképpen mindenben meg lettél cáfolva

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 11:15:32

@Rkhaylitsha: Mármint melyik részében?

Abban, hogy Viktor Rákosi rendszerét építi újjá? Hogy Viktor szocializmust épít? Belinkelnéd az ehhez tartózó cáfolatokat? Te disznófejű minisztériumi nyugdíjrabló szarkupac?

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:18:54

@félázsiai nemecsek ernő áruló: melyik minisztérium?
Ideirom a cáfolatot: Hazudsz. Hulyeséget beszélsz. Mit lehet irni egy marhának, aki azt kezdené el itt óbégatni, hogy a föld lapos? Lofaszt mama. hulye vagy

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:20:06

@belekotty: ÉS? Azt kértem, hogy mondjon valami remek eredményt, amit tönkrebasztak. Az volt a válasz, hogy a gazdasági stailitás reménye. Marha stabil volt Magyaroszág folyamatosan.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.10.26. 11:21:35

@félázsiai 2llkedő: mert kirekesztőek
aki nincs velük, az náci rögtön

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:23:01

@Malachi: Szerinted, az a magas GDP az egyik naprol megy a másikra?
De komolyan, hogy fuldoklunk az adósságban, nem zavar? Hogy lehet mást csinálni?
Kb ugy állsz a dolgokhoz, hogy futóversenyt kéne nyerni, de fáj az elso lépés, hagyjuk, legyen más.
Nem is lesz nagyobb a céged ilyen hozzáállással.

Malachi 2012.10.26. 11:24:08

@Rkhaylitsha: meg különben is ne hazárdírozzanak egy országnyi ember jövőjével, a francba már. nem az a dolguk, nem azért lettek megválasztva. gürizzenek, tegyenek rendet, hozzanak egyensúlyt, fejlődést. semmi, semmi ilyennek még a nyomát sem látni. ötletelés, egy napos törvények, á, mindegy. megmondtam, fő szempontjuk a hatalom megszerzése és megtartása, aztán jöhet minden más, csak a minden máshoz meg láthatóan nem annyira konyítanak, mert nincsenek eredményeik. volt húsz évük, elbénázták, lépjenek le a fenébe.

2llkedő 2012.10.26. 11:25:56

@enpera: "mert kirekesztőek
aki nincs velük, az náci rögtön"

Ezért náci az szdsz-lmp?

2llkedő 2012.10.26. 11:33:25

@Rkhaylitsha: 2012. jan. 05. 321,93 Ft/Euro.

Ez a Fidesz gazdasági stabilitása.

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:38:37

@félázsiai 2llkedő: mondom mondj eredményt amit tönkrebaszott a fidesz. erre az egyik szart a másikkal akarod magyarázni.

2llkedő 2012.10.26. 11:43:28

@Rkhaylitsha: Nem-e te jöttél eredményként a 318 Ft-os euróval?

Rkhaylitsha 2012.10.26. 11:51:06

@félázsiai 2llkedő: azt mondja, hogy régen mennyire stabilitás volt. erre irtam, hogy tényleg mennyire az volt.

belekotty 2012.10.26. 11:56:36

@Rkhaylitsha: A dátumokat sikerült kiolvasnod?

2llkedő 2012.10.26. 11:57:47

@Rkhaylitsha: 2009 elején hol volt stabilitás szerinted?

belekotty 2012.10.26. 11:59:52

@Rkhaylitsha: Eredmény? 318-as euróból Bajnai csinált 266-osat. Hogy 4 százalékos kamatozású hitellel cseréltük ki a lejáró magasabb piaci hiteleinket.
Ez a Fidesz kormány eredménye.

index.hu/gazdasag/magyar/2012/10/26/eltunt_negyedmillio_adozo/

Rkhaylitsha 2012.10.26. 12:01:31

@belekotty: @félázsiai 2llkedő:
Figyeljetek. AZT mondtam, hogy mondjon egy eredményt az elozo évekből amit a fidesz tönkretett. valami jól mukodo sikersztorit. Erre mondta a gazd. stabilitást. Minden volt csak az nem. Erre jossz hogy most januárban mi volt

Rkhaylitsha 2012.10.26. 12:03:52

@belekotty: Nálad stabilitás 266-310-266 os árfolyam? Stabil? Kiszámitható? Lehet erre alapozni export import árat?
Faszomat az ilyen teleszivott agyu romkocsma közgazdászokba.

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 12:06:18

@Rkhaylitsha: Értem, tehát én ideírom a tényeket:

Ugyanúgy nagy nemzeti összefogásról beszél, csak akkor még szocialista forradalomnak hívták.
Ugyanúgy új alkotmányt ír.
Ugyanúgy manipulálja a választási rendszert.
Ugyanúgy fújnak a szimpatizánsai arra, aki nem tapsol a beszédei alatt.
Ugyanúgy gyűlöli a nyugatot és a bankokat.

Ezek letagadhatatlan tények, ti magatok is folyamatosan nyomjátok ezeket a paneleket. De mivel én, homokos libbancs mondom, akkor már hazugság. :D

Ismét felteszem a kérdést: te fizetést kapsz azért, hogy fullba nyomod? :DDD

Rkhaylitsha 2012.10.26. 12:14:53

@félázsiai nemecsek ernő áruló: A szocialista forradalom nemzetközi. világforradalmat akartak mellesleg, tehát semmi köze a nemzeti dolgokhoz. Internacionálé, meg ilyenek, tudod.
Alkotmányt más is irt. Más országban, ezzel az erovel Franklinhez is hasonlithatod. A választási rendszer átirása miért is manipulálás? Szerintem se kéne, de mi köze a kékcédulás választásokhoz? Valahol Newton törvényeiben ott van, hogy a magyar választókörzetek, és jegyzékhez nem lehet nyulni, mert megszunik a gravitácio, vagy mi a fasz?
Te is fujsz rám, a nyuggerek kiutálták a magyarzászlós kopaszt fleto gyulésérol, szoval ismét elmondhato szinte minden egyéb pártrol, hivekrol, hallgatoságrol.
Orbántol még nem hallottam, hogy gyűlölné a nyugatot. És -elviekben - miért baj, hogy -elviekben - az ország érdekeit a bankok érdekei elé helyezi.
Nem kapok semmit, csak utálom a hazugságaitokat.

2llkedő 2012.10.26. 12:18:05

@Rkhaylitsha: Összemosol mindent mindennel. Kevered a szezont a f@szommal.

Rkhaylitsha 2012.10.26. 12:22:25

@félázsiai 2llkedő: igen. persze én. te meg nem tudsz olvasni

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 12:22:42

@Rkhaylitsha: Bemásolnád nekem ide az internacionálé szövegét?

Alkotmányt más országban is írtak igen, amit népszavazás erősített meg, és az azt követő választás után lépett érvénybe. Meg tudnád mutatni nekem a Viktor-féle alkotmányt legitimáló népszavazást?

"a magyar választókörzetek, és jegyzékhez nem lehet nyulni, mert megszunik a gravitácio"
Ilyet kérdezni az után, hogy Kubatov Gábor nagy nyilvánosság elé kikerült beszédében kijelentette, hogy házszám szerint meg tudja mondani, hol vannak a hű fideszesek... Másfelől kezd látszódni, hogy Schmitt Pál díjra vagy esélyes! :P

"a nyuggerek kiutálták a magyarzászlós kopaszt fleto gyulésérol"
Gondolom mert minősíthetetlenül viselkedett, gyalázkodott, hasonló; testközelből tapasztaltam, hogy akkor van ilyen. Hogy lehet, hogy a millán is voltak magyar zászlók, és a jobbik majomketrecében nem?

"Orbántol még nem hallottam, hogy gyűlölné a nyugatot"
keletről tankkal, nyugatról bankkal - ha ez nem a nyugat gyűlölete, akkor szerinted mi? Ezt Orbán mondta.

Rkhaylitsha 2012.10.26. 12:28:29

@félázsiai nemecsek ernő áruló: A rákosi népszavazás, a függetlenségi nyilatkozatot elfogadó, a kinai, és az angol alkotmányt elfogado népszavazás mellett van.
Mi van akkor ha tudja, hogy hol vannak a hű fideszesek? A te agyad szerint ugyis csak páran vannak. Ha van egy keruleben 10e ember, és név szerint tudsz ezer fideszet, akkkor mit tudsz csinálni.
Szegény te, akire fujolnak ha nem tapsolsz, bezzeg ha a fajtád utál ki valakit akkor az oké.
Nyugatrol bankok? Ez a gyulolet? Miért? Nincsenek nyugatrol bankok itt? Gyulolet. Hulye

2llkedő 2012.10.26. 12:32:30

@Rkhaylitsha: B@szod! Nyolc év alatt volt három miniszterelnök, te meg az egészet egybe mosod, egy kalap alá veszed, közben elfelejted, hogy volt egy válság, és egy olyan árfolyamot hozol abból az időből, amit Piktor már sikeresen túlszárnyalt egy nyugodtabb időszakban.

nemecsek ernő áruló 2012.10.26. 12:34:12

@Rkhaylitsha: "Mi van akkor ha tudja, hogy hol vannak a hű fideszesek?"
Te magad is mondtad, hogy átszabták a választókerületeket. Eléggé ostobának kell lenni ahhoz, hogy ne essen le, miért tették.

Vannak nyugati bankok te nagyon hülye. Ahogy keleti tankok is. De Viktor nem erről beszélt. Attól, hogy te szellemi fogyatékos vagy, és egyszerű szöveg értelmezésére sem vagy képes, én még képes vagyok rá, köszönöm szépen.

Szóval bemásolod az internacionálé szövegét, ha megkérlek?

2llkedő 2012.10.26. 12:52:44

@Rkhaylitsha: "A rákosi népszavazás, a függetlenségi nyilatkozatot elfogadó, a kinai, és az angol alkotmányt elfogado népszavazás mellett van."

Függetlenségi nyilatkozat mikor készült? Az angol mikor íródott? rékosi meg a kínai az ugye demokratikus.

belekotty 2012.10.26. 13:49:29

@Rkhaylitsha: Öcsibogyó! Bajnai a világ válság után a 313-ról levitte a forintot 266-ra, majd az Orbán alatt újra volt 313. Faszom az ilyen narancslé agyú vakhívőkbe!

sulcus (törölt) 2012.10.26. 15:42:46

Ki érti?
A náci csőcselék, miért a milla tüntetéshez mennek zsidózni, cigányozni, komcsizni?
Miért nem a békemenethez?
Szerintem ott ugyan annyi a fent felsorolt "bűnös"(a fődakotáról nem is beszélve).
Lehet hogy a fidesz fizeti őket?!

2012.10.26. 17:00:31

@Rkhaylitsha: 2011 318 ft /euro
A legmagasabb CDS felár. És visszafizetni a hitelt ilyen magas euro árfolyamnál kellett.

2012.10.26. 17:03:09

@félázsiai 2llkedő:" Összemosol mindent mindennel. Kevered a szezont a f@szommal."

Vigyázz! Ez vadász, szezont szokott szopni!

2012.10.26. 17:09:54

@Rkhaylitsha:" Orbántol még nem hallottam, hogy gyűlölné a nyugatot."

Tényleg? Te vagy hazudsz, vagy nem szoktad Orbánt hallgatni, vagy hülye vagy.
Ki mondta, hogy : mit köszönhetünk a németeknek? A fasizmust!
Ki mondta, hogy nem Európa felé kell törekedni, van élet az Unión kívül is? Ki mondta, hogy ázsiai horda vagytok?

Egyébként is szép ez a dialektika. Nincs könnyű dolgod védeni. Bár elvek nem kellenek, tehát nyugodtan lehetsz elvtelen.

IMF takarodj!
Nem kell az EU
EU-IMF hitel nélkül is boldogulunk
Feitél
Mégi kell IMF-EU, de mi diktáljuk a feltételeket.
Na jó, nem diktáljuk, de kell a pénz
Mégse kell.
Na jó, de mégis.
mondják meg, mi az összeg, és mi előteremtjük.

A főnököd már föladta, ha belegondolsz, ez már a vég. Kijelenteni, hogy mindegy, mit mondanak , mi végrehajtjuk.
Ez nem kiegyezés, ez KAPITULÁCIÓ.

2012.10.26. 17:18:26

@Rkhaylitsha: " Szerinted, az a magas GDP az egyik naprol megy a másikra?
De komolyan, hogy fuldoklunk az adósságban, nem zavar? Hogy lehet mást csinálni? "

A gazdasági "növekedés" minuszos. Az magyarul csökkenést jelent.
Értem én, hogy le kell guggolni, hogy elrugaszkodhass, de ez nem magasugrás.
Adósságban fuldoklunk? A fidesz kormány folyamatosan hitelt vesz fel. A piacról.
Ennek a kamatát folyamatosan kell fizetni.
És az adósság csak egy mutató. Ami jellemzően a GDP-hez van mérve. Ugyanis helytelenül államadósságként beszélsz róla, holott az államadósság a GDP százalékában az illető mutató, amit vizsgálnak.
Namost: innen elindulva általános iskola hetedik osztályától tudjuk, hogy a nevező növelésével a végeredmény csökken.
Tehát, ha nőne a GDP, csökkenne ez a mutató.
Érted? Vagy sok egyszerre?

2012.10.26. 17:24:31

@Rkhaylitsha:" Nálad stabilitás 266-310-266 os árfolyam? Stabil? Kiszámitható? Lehet erre alapozni export import árat?
Faszomat az ilyen teleszivott agyu romkocsma közgazdászokba."

Akkor most mégiscsak a fideszről beszélsz?
Mennyin vette át a fidesz a forintot?
Aztán jött Szargyártó, meg Kósa.
Aztán jött 2011. 310 fölött ragad tartósan a forin
t.
Aztán 2012 augusztusától javul. De nem ám a magyar gazdaság száguld, hanem a világ többi felén lenyomják a banki alapkamatokat. A karvalytőke és a befektetési alapok új lehetőséget keresnek. Na, ezért van kereslet a magyar forintra. Ettől javul. Mihelyt feltűnik valami más, kedvezőbb befektetés, kivonják a pénzt, és romlik a forint.
Bár ezt te úgysem érted.

2012.10.26. 17:25:28

@Rkhaylitsha: Ja, és még mindig drágább a forint, mint Gyurcsány idejében. Ez aztán a siker!

2012.10.26. 17:27:55

@MACISAJT: "Milyen igazad van..:D
És arra is rájöttél hogy ez minek volt köszönhető???
Hát annak hogy a libaszakértő kormánya FELVETTE ténylegesen a 13 milliárd eurót az IMF-tól...
Az Orbán-kormány teljes ciklusára hagyva annak VISSZAFIZETÉSÉT.
És fizeti is az Orbán-kormány ezt, pünktlich..."

Tehát szerinted a Bajnai feltöltötte az MNB devizatartalékát, 16 milliárd euróról 36 milliárdra, úgy, hogy 13 milliárdot vett fel.
Vazze, akkor ezek valamit tudnak!

2012.10.26. 17:32:30

@Rkhaylitsha: www.penzugykutato.hu/hu/node/782

Tehát a fidesz 266-on vette át a forintot.
Azóta csak rosszabb. Most is 280 körüli.
Bajnai viszont 310 fölött veszi át, és leviszi 266-ra.

2012.10.26. 17:34:42

@MACISAJT: Sőt, még feltölti az államkincstár tartalékát is, visszafizeti az esedékers hiteleket, és a maradékot átadja a fidesznek.

Erre mondják, hogy ügyes! Tud ez a Bajnai!

2llkedő 2012.10.26. 17:37:32

@Könnyen elkaptuk, uram!: Kifelejtetted, hogy még el is lopta.

Virtual Hopper 2012.10.26. 19:54:31

A válság az ami unortodox, innét kezdve nincs ortodox vagy unortodox. Mminden csak próbacseresznye. Az árfolyamot és a cds-t a végtörlesztés nyomta fel. A piac nem enged a vagyonából, visszavesz, az az ortodox. Az állam is a piactól most éppen visszavesz, ez unortodox. Amíg nagy az állami és lakossági adósság, megy a gazdasági háború. A piacnak ortodoxot ígérünk, a lakosságnak meg unortodoxot.
süti beállítások módosítása